marți, 8 mai 2018

Inregistrari telefonice EMAG .

*** articol preluat integral 
de pe blogul Orb in Lumea Surzilor ***



      După ce au studiat bine ceea ce am scris și după ce minciuna din e-mailuri a fost demonstrată (minciuna cu "am incercat să vă contactăm telefonic dar nu am reușit") ....O domniță de la "soșălmedia" #emag și-a făcut curaj și ne-a telefonat ieri .
Duduia a tot incercat să-mi dea prosteala și să mă convingă că INȘELĂTORIA FLANCO și TEAPA CU TELEVIZOARE EMAG a fost doar o simpla eroare de cod...
Adicătelea dânsa chiar ne crede papagali pe toți . Cine știe câți și-au mai furat-o cu oferta respectiva de la Flanco și cu teapa de la Emag , plătind un produs și primind un cu totul alt produs (o petardă). 
De două ori m-a sunat in cursul zilei de 1 mai 2018 , incercând diverse tertipuri jignitoare, sfidându-mi inteligența. 
Avem noi inregistrări telefonice cu incercarea de manipulare si prosteala "de grădi" de la duduia care tot incerca/insista să mă convingă să completez formularul de retur pentru a se spăla ei pe mâini in fața autorităților .
 Ei bine , nu . Ceea ce au făcut ei , profitând de buna credință a cumpărătorilor, se numește inșelăciune . Deja ne cam apropiem de domeniul penal și cineva va trebui să răspundă. Dacă până acum m-am rezumat doar la reclamații / plângeri ce țin de chestiuni civile și am avut pretenții decente doar pentru ca ei să aibă bunăvoința de a repara cât mai repede, pe cale amiabilă ,tot deranjul creat , de data aceasta ... doamna Roxana Schwab de la EMag a reușit să ma convingă ca, pe lângă cele deja depuse, să depun o nouă plângere (PLÂNGERE PENALĂ) impotriva ambelor entități. Acum sunt ferm convins că ceea ce au făcut ei a fost o chestiune premeditată și menită să inșele cumpărătorii de bună credință (ofertă cu specificații false / mincinoase - reclamă mincinoasă - prezentarea unui produs și livrarea unui alt produs inferior celui prezentat și comandat de către clienți). Am toate probele necesare pentru a face și acest nou demers . 


   Am pierdut deja 7 zile in tot rahatul acesta cu #eMag , #Flanco , #ofertemincinoase , cu #teapa care mi-au tras-o si jaful făcut cu BANII MEI .
Voi merge cu ei până in pânzele albe . Da , pentru suma aceea .
Sunt bani munciţi din greu , nu furaţi ... nu câştigaţi la păcănele ... nu primiţi de pomană ...Muncesc ca un sclav pe plantatie câte 14 ore pe zi , 7 zile din 7 .


De astăzi intrăm în hora cea mare .
Este inadmisibil tupeul lor și modul in care iși inșeală clienții .

* Inregistrare Roxana Schwab - 1:








*Inregistrare Roxana Schwab - 2 :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea dvs. contează .